mandag 25. juni 2012

Endelig Sommer.....

Sommerferie med helse og avslapning i fokus.


Joda, vi glemmer alle litt av de daglige og gode rutinene vi har når sommerferien kommer.
I år skal jeg kjempe for å ta med meg de gode rutinene jeg har opparbeidet meg gjennom våren, inn i de late og deilige ukene. (så slipper hverdangen å bli så tøff når den kommer!)
Det betyr at jeg skal fortsette å løpe 2-3 ganger i uken, forhåpentligvis i kombinasjon med å svømme i et sommervarmt hav!



Jeg skal huske alle mine daglige tilskudd (Kyolic, Ruis Omega-3 Selolje og B-Pluss), også når det gjelder mat.
Heldigvis er det lettere og spise sunt om sommeren. Ferske grønnsaker og frukt i sessong, deilig fisk og blåskjell på grillen. Her er mulighetene mange.....

I tillegg har jeg et tips hvis solen ikke kommer snart:

Easy Sun.
Selvbruning uten parabener.
Selvbruning er svaret for mange. Enkelt – rynkefritt og effektivt.

 Easy Sun!
Så lett som det høres ut som! Selvbruning til ansikt og kropp.
Easy Sun er lett å påføre med en myk serviett, og er selvfølgelig parabenfri.
Brunfargen kommer i løpet av noen timer og  varer i 3-4 dager.
Den får deg til å se ut som om du har blitt "kysset" av solen.


TIPS!
1. Skrubb huden i dusjen for døde hudceller og smør den inn med en oljefri bodylotion.
2. Påfør deretter Easy Sun – pass på at du påfører jevnt og dekkende.
3. Etter påføring – vask hendene godt, også mellom fingrene og på håndbaken.
4. La Easy Sun tørke på huden før du kler på deg.
5. Gå ut i solen og vis frem din nye og lekre brunfarge.





Hvis du ønsker å teste Easy Sun, så legg igjen en kommentar under, så skal vi se hva sommerfeen tryller frem!
                                                                                                 Riktig god sommer til dere alle sammen!

1 kommentar: